Valet och kvalet

Iphone vs. Dator.

Sedan jag blev med iphone har jag kommit på att jag i princip inte använder mitt bredband, alls. Vilket känns lite onödigt. Samtidigt finns det så mycket fördelar.
Sen jag kom in i blogg.se appen och började blogga där har jag likväl där känt att - Fan vad jag saknar att höra tangenterna knappa under fingrarna.
Att se orden komma fram i samband med mina tangenttryck - Det är då skapandet kommer, enligt mig.
Så, jag tror inte man behöver välja, bara att få lite variation kan vara bra för kropp och själ.

Kommentarer
Postat av: Trine

Jag tror att ibland så måste man välja, vare sig man vill eller inte... men kanske inte i det här fallet då. :)

2012-01-22 @ 20:19:57
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0