Saknas

"jag saknar dig"

Vad innebär egentligen det uttrycket? Hur kan du sakna någon som gjort dig ledsen, som fått dig att undra? Som helt enkelt bara fått dig att än en gång sitta där själv med en ny drink och fundera på om du ska orka en runda till.

Jag tror inte att du egentligen saknar personen, för det handlar inte om honom/henne utan det handlar om dig. Allt handlar om en själv i slutändan. Att sakna någon som inte varit schysst mot en känns ju rätt självdestruktivt?(vissa kanske gör det just för). Andra tror jag som följande: man saknar det personen fick en att känna.

Det du kände när du var med personen, tillgängligheten och tryggheten-jag tror det är det man saknar.

Så de var mina visdomsord för idag. Jag vill känna så igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0