Not any excuse to start a new beginning

Jag hatar egentligen nyårslöften - Nya löften som du garanterat kommer svika efter ca 3 veckor. Vi har ju de vanliga: träna mer, gå ner i vikt, ändra sin kost, sluta feströka, ha vita månader, få lite självdisciplin osv osv. Sen har vi de mer personliga såsom, lära sig att stå upp för en själv, våga hitta riktig kärlek - eller om du har tur nog att redan ha hittat - Våga hålla fast vid den, träna upp ens självkänsla osv osv osv. Jag anser att nyår är bara en sjuk anledning till allt detta, istället för att bestämma dig när som. Vem säger att du måste ändra ditt liv bara för att det blir ett nytt år? Ta steget nu och ändra dig! Eller stanna kvar och var samma person om du är nöjd med det. Hursom behöver man inte ett nytt år för att förändra sig, bara lite putt i rätt riktning och kanske lite insikt. Jag har en förändring som kommer komma, jag skall ta bort mitt användernamn och lösen till bloggen- Varför? Kort sagt, för jag kommer aldrig ihåg vad mina uppgifter är och kan således inte komma in på min egen blogg. Fiffigt va? Ha en underbar dag nu mina få läsare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Trine

Ta bort lösenordet då <3 Ps. I love you.

2012-01-09 @ 21:34:21
Postat av: Trine

Ta bort lösen då! Ps. I love you.

2012-01-09 @ 21:35:22
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0