It's not easy to be missunderstood

Jag ska bli den personen som jag är, inför alla människor. Och då menar jag inte bara vissa utan alla.
Jag hat-älskar den här bilden av mig som folk har. Att jag är ytlig, lätt fotad tjej som bara går efter personers yttre. En tjej som bara gör och bara gläds. Som bara gläds av att ha andra människor omkring sig för att vara i centrum.
Jag vill bli sedd för den jag är. Jag vill aldrig mer att personer som kommer mig nära ska behöva fundera på mina intentioner. Jag vill aldrig mer behöva känna att jag ska förklara mig eller försvara min oskuld p.g.a. rykten och mitt förflutna.
Allt jag sagt och allt jag gjort har varit totalt ärligt. Jag gav mig själv en chans, för min skull att våga visa mig.
I slutändan var det värt det för det gav mig rätt mkt.
Samtidigt fuck it

Kommentarer
Postat av: Trine

Jag vill också att du ska vara dig själv, för du är fantastisk <3

2012-01-15 @ 21:45:48
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0