All i wanna do

Och allt raderades. Jag vill åka bort, försvinna bort i regnet för en stund. London kanske, New York, varför inte Budapest? Bara vara anonym och se annat än det jag ser för tillfället. Ja just för tillfället är det mitt bleka face i spegeln, om man inte visste att jag var sjuk skulle det synas långa vägar.

Hur mycket sympati ska man ha för andra? Och vart går gränsen? När man slutar lyssna på sig själv för att sympatisera med en annan, är det för mycket?
En sak som är säker med mig är i alla fall att jag känner, kanske alltför mycket. Det jag för tillfället känner är smärta i leder, ett dunkande huvud och en rinnande näsa, de kanske är bättre än att känslomässigt känna för mycket?




Kommentarer
Postat av: Trine

Jag gillar DIG.

2012-01-19 @ 23:31:34
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0