No matter how I try it always ends up like this

Jag har varit lite dålig på uppdatering nu känner jag. Anledning?
Jag började på nytt nya jobb i onsdags. Jävligt roligt och inspirerande!
Och det är ju exakt det man behöver ibland, inspiration.
Gjorde även debut på utgång igen efter mina sjukdomstillstånd de senaste veckorna. Och hur det var?
Jag hade så sjukt roligt. Slog i huvudet i bordet när jag väl kom hem också, men det är väl så det skall vara?
Då vet man att man levt med lite blåmärken!
Och sen fastnade jag framför Hotel Rwanda. Fy fan. Jag blir så sjukt upprörd, rörd, ledsen, arg, BERÖRD.
Helt sinnessjukt hur världen fungerar, eller snarare sagt Inte fungerar. Jag måste cola ner mig lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0