Magic hour

Och här ligger man nu, i soffan, och försöker bli frisk -are. Äntligen tog jag mitt förnuft till fånga och hämtade ut antibiotikan(som jag skulle gjort för ungefär en månad sen).
Nu håller jag bara tummarna på en förbättring, börjar bli trött på detta eviga snorande, hostande och icke tränande.

Annars då?
Jo tack, annars rullar livet på i dess vanliga spår. No surprises.
En sak jag kommit underfund med?
Att vara hård som sten är en bra sak.

Och en annan sak? Det vi alla söker efter på alla plan är väl kärlek, sån som John och Vanessa i dear John, eller allie och Noah i the notebook, men den kan man nog inte söka sig till... Kommer den så kommer den.

Dagens visdom, nu: nästa 15ml mollipect och doxyferm tab.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0