The scent of a lemon drips from your eyes

Ytterliggare en vecka har gått. En vecka sedan jag landade på Arlanda och kände att livet har så jävla mkt att ge. Och, det finns så jävla mkt att se.
En lista skrivs bakom mitt pannband.
'Saker att göra 2012'

När året började fanns det en hel del, en del har gjorts, en del kvar, en del raderats.
Kollar tillbaka och ser hur mkt jag raderat under åren, hur mkt jag censurerat och helt enkelt valt att radera.

Ja, jag har gjort en del misstag. Ja, jag har sårat och jag är jävligt ego till och från.
Skillnaden mellan mig och många andra som jag mött - Bakom mina misstag finns en tjej med ett hjärta som bara är lite ambivalent och har svårt att hitta rätt väg. för alla vägar ska ju ha ett mål, dvs. rätt mål.
Med dessa vilsna ord och jävligt nerhasplade bokstäver säger jag Godnatt för imorgon börjar en ny vecka, återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0