Fall-en



Vilken jävla höst vi går till mötes alltså. Och detta är sagt med positiv bemärkelse!
Först och främst Spa presenten, som jag förvisso fick förra hösten men som jag sparat och köpt en likadan
till Andrea. Det blir alltså SPA för undertecknad, andrea och tam inom en snar framtid. Sånt är ju för jävla underbart.

Numero dos, tur-retur till Skara (flera gånger) - kan ju inte bli mer än hysteriskt galet med tanke på bravaderna på kaplansgatan i Södertälje. Hur ska det då sluta i Skara där man inte känner en kotte och alltså kan gå nuts-are?

Numero tre, Veronica Maggio kommer till staden för att spela. Ni som känner mig vet att jag lyssnat sönder hennes skivor sedan sommaren 2008 då min far köpte "Vinnaren är" till mig på min namnsdag, att jag sedan älskat sönder alla andra låtar är sig förståeligt. Och hon spelar inte på vilken dag som helst utan på min födelsedag - Kan det bli bättre?


Ja och sen har vi ju det sedvanliga med elitserien som börjar (ja ja bryr mig) och vardagen som kommer tillbaka - och som jag faktiskt nu, som sagt känner känns helt okej!


* Det kanske även blir en till spontan resa för mig om min Andrew, hon är en klippa hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0