But i feel my heart starts beating

Verkar som jag kommit in i en svacka av Jagbloggarengångiveckanochintemer - typ.
Det jag kan skylla på för mina trogna läsare (vilket är ungefär två stycken) är jobb och en massa nya saker att ta tag i. Påbörjade ett årsprogram på jobbet i veckan, humanistisk medicin som jag ska läsa/plugga - Ja det är diskussioner och böcker som skall läsas. Känns sjukt inspirerande!
Och till helgen var jag ledig, för att ta igen massa sömn blev det lugnt och skönt. Lite middag med jobbet och igår blev det Jägarna 2 med syster.
För er som funderar på om ni ska se den, eller är osäkra eller tror den är skit - SE DEN! Sjukt spännande!
En riktigt bra helg för att sammanfatta. Och ikväll blir det lite läsning i boken 'Medicinen och det mänskliga' och sen blir det planering inför veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0