jag vill ha mer

Trodde jag skulle avlida på jobbet igår men det gick ju vägen eftersom jag fortfarande sitter här, visserligen vaknade jag för drygt 1 h sen men jag andas ju fortfarande? Tack vare micke och alexandra, världens bästa kollegor!

Och i övrigt om någon bara är här inne för att snoka så kan jag säga att jag mår jävligt bra för jag har världens finaste vänner, det visar sig i stunder som dessa. Och det är jag så otroligt lycklig för. Och föräldrar.
Det enda jag behöver nu är lite mer extra pengar så jag kan få åka iväg på en kort liten weekend, men som sagt, jag brukar få min vilja igenom så det där ska vi fixa.
Idag är första lediga dagen på länge så tänkte hänga lite med mami och sen försöka krya på mig själv och min förskylning, evt. bihåleinflammation, behöver bli frisk så jag kan träna upp mig för sommaren och Marbella!

On the contrary - Jag vill ha så mkt mer än det här. Jag är värd så mkt mer än det. Och de som inte är med mig får flytta på sig.
Mina hjärtan är alltid med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0