if i ever needed you, would you be there?

Ytterliggare en dag, som tillslut blev solig.
Och jag som var helt inställd för en löprunda i spåret sitter här med halsont - och eftersom jag faktiskt är sjuksköterska så borde jag veta bättre. Eller jag måste veta bättre, så de blir ingen löpträning idag. Försöker tänka att jag kanske mår bättre imorrn eller på lördag. Ibland behöver man en vilodag.

Och strax ska jag traska hem till mina föräldrar, det är torsdag idag och det betyder alltså pannkakor och criminal minds, hur kan man inte vilja ha det liksom? Så Linda, det jag har med mig matlådan imorrn är alltså inte pannkakor ;)
För övrigt. Är ju sjukt egentligen. Men i och med de uteblivna tårarna börjar jag på riktigt tro att du endast får ex. antal tårar per person. Mina är slut. Fast jag vill, åh va jag vill.
Delete, jag censurerade och raderade allt jag skrev precis. Kanske är det för att jag är en stor mes som inte vågar skriva vad jag vill i min blogg? Eller så vill jag vara mystisk ut i fingerspetsarna och få folk att sukta efter mer.


Frågan lyder väl snarare - Vad är skillnaden?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0