en unge i minuten

Det är rätt mkt konstiga grejer som händer i mitt liv just nu.
Och som i just nu menar jag just precis nu.
Typ som att jag gjort ett test på facebook inatt tydligen om hur många barn jag kommer att få?
haha. Ja de kan man ju göra i sömnen eller?
iofs vet ju i princip hela min bekantskapskrets mina lösenord så.

Sen har vi det här fysiska. Att uppleva, känna, röra som aldrig förr. Att ta på eller att känna sig tagen på utan att finna en liknelse. Att uppleva med kroppen. Om inte det är att liva så säg mig vad är?
Jag skulle egentligen kunna skriva så mkt skit. Men en hel del kan jag inte göra annat än censurera från bloggen. Och så nöjer vi oss med att säga; nu blir det en mandarin och en kopp té, sen blir det natt i mitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0