28

Fy fan va det regnar. Skiten bara öser ner som om någon tryckt på en knapp och hela niagara faller över oss små myror. Jag undrar verkligen hur jag skall ta mig hem.
Och den ännu större frågan - hur jag skall kunna göra ngt vettigt en kväll som denna?

Ett som är säkert är iaf att jag gör det med min vapendragare och min bästis Andrea.
Jag är född egoist och det är något som jag står för, men kanske börjar jag växa upp och mogna på mig lite mer då jag faktiskt bryr mig sjukt mycket om de som står mig riktigt nära. Deras vilja och glädje är helt plötsligt, lika viktig som min.

Och i den här bloggen, som skall liknas som något vid en dagbok(ett klotterplank), ett ställe att plinta ned mitt liv är det jag, jag och jag. Du måste lära dig att älska dig själv och det är sånt som jag börjar förstå. Ha en bra relation till dig själv och du kan ha en bra relation till andra.

(jag är inte så klok egentligen, mer ett steg i rätt riktning).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0