18

Nu börjar kanske (kanske?) saker och ting fungera som de ska (?). Min nya mail som jag skapade verkar till min förvåning fungera - den undkom spammandet? Ja jag blir bara glad för nu kunde jag beställa lite sommarkläder.
Solning och städning står på schemat idag, samt lunch med finaste Anna.
Det här med tillit och trovärdighet - det är ett kapitel för sig. Under högskoleutbildningarna fick vi lära oss kritiskt granskande (som en invitation för tänkande), var studien trovärdig? Var resultatet trovärdigt?
Varför finns det inga granskningsmallar för livet och de människor man möter? hur mkt lättare skulle det inte vara då?

Kanske för att allt inte är svart vitt som vi så ofta vill få det till att vara?
Jag vet iaf att jag har svårt för att lita på människor, och det är inget personligt, det är mina ärr.
"It's beacause i don't trust you"
"it's beacuse you're looking för a way out"
dags att gå till apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0