la belle et le bad boy

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
tio år sedan gick jag på högstadiet i brunnsängsskolan - jösses var det så länge sen? Sjuan eller åttan? Va oskuld och visste väl inte mkt om livet.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Mars 2010, jävligt mkt skola, examensarbete, skit med skolan, dejta någon ny grabb som visade sig vara ett psykfall - tack liksom? kom på "rekordonsdag", ramlade i en trappa - bör jag nämna att den va jävligt brant och fulll med is? Var ute på the strip och lekte dramaqueen med lite alkohol i blodet, ångrade mig och hade världens bästa vän John (har jag ju fortf. men nu är vi släkt).
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn, choklad, chips, stora oliver och parmesanflarn.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Samson- Regina Spektor, Part of the plan- Swizz Beatz, I'm Done- pussycatdolls, La belle et le bad boy- Mc Solaar (håller på att öva in), Untouched- Veronicas..ja för att nämna en del.
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Skulle göra alltför roliga saker mestadels av tiden, Typ resa, köpa ett hus, åka jorden runt, rädda en del människor världen runt, skänka en del, plugga ngt för att jag vill, flytta till hawaii.
6) FEM DÅLIGA VANOR
Äh jag har väl inga dåliga vanor?
Okej...att jag alltid skjuter upp allt i sista stund, att jag stoppar huvudet i sanden (samma som innan?), att jag låter för mkt rubba mig, min eviga söndagsångest och ibland mitt spontana handlande.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Resa, vara med mina hjärtevänner, ha sex, duscha - kanske båda två samtidigt, shoppa underkläder, sola och såklart Träna - de blev mer än fem men jag har ju bara fler valmöjligheter.
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Man ska ju aldrig säga aldrig! De är ju alltid Halloween en gång om året.
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Dildon? haha. Nääee.. tänkte nämna lite andra grejer personer men avstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0