she lives the Love, that starts in the playground continues in the towers, and always rimes with always

Kärlek är ett brett ord som definierar så otroligt mycket, mycket och olika.
Vem definierar vad kärlek är?

En kärlek kan vara helt annorlunda en annan och så personlig. Vad som sker mellan två människor vet ingen annan än just de två människorna, det finns ingen som kan definiera det som de har än just de två i det.
Hur som, en annan del av kärlek, en slags annan kärlek är väl vad jag skulle kalla vänskap.
Vänskap, hur definieras det?
Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något.
Ett fint ord har många olika definitioner. För mig är vänskap det där äkta, ärliga och villkorslösa. Som finns kvar och är bestående hur lång tid det än går, vilka konflikter som man än hamnar i. Att alltid ha varandra om ryggen (svenska?) Always have each others backs. Vänskap är som jag och Inga (och om vi haft våra konflikter till och från).
Vi behöver inte höras vareviga dag och vi behöver inte ses 7 dagar i veckan (som på den tiden då vi spenderade all tid tillsammans, både vaken och sovande). Utan det kan gå ett par månader och fortfarande vet hon att om hon behöver mig mitt i natten en tisdag finns jag där. Likaså att om jag behöver någon som tar min hand när jag faller finns hon där.
Sån där vänskap är jävligt härlig och uppskattad och så jävla äkta.

Kommentarer
Postat av: Inga aka. Myrran

Jag älskar dig Merran! Med våra konflikter i bagaget för det gör oss till det vi har idag! You raise me up so i can stand on moutains.. Yoouuu raise meee up... When I'm on stormy sea.... Hahahahaha!! Kysss på re

2011-03-28 @ 22:25:25
Postat av: Inga aka. Myrran

Jag älskar dig Merran! Med våra konflikter i bagaget för det gör oss till det vi har idag! You raise me up so i can stand on moutains.. Yoouuu raise meee up... When I'm on stormy sea.... Hahahahaha!! Kysss på re

2011-03-28 @ 22:26:32
Postat av: Inga aka. Myrran

Jag älskar dig Merran!! Med våra konflikter, för annars hade vi inte haft det vi har idag! Därför ska jag sjunga en liten sång! You raise meeee up when so I can stand on mountains. You raise mee up when I'm in stooormy sseeaa.... Tack hej! Kyss på re min lilla hallonbubbla

2011-03-28 @ 22:31:23
Postat av: Anonym

Jaa.. det är ju inte lätt att vara Inga.. blåst och utan vänner.. livet är hårt! Tur att Elin är snäll!

2011-03-29 @ 10:17:58
Postat av: Frida

URSÄKTA men vem fan är den fega jäveln som inte ens kan stå för att den tycker att Inge är blåst och inte har några vänner? Fan va lack jag blir, våga stå för det du säger BIATCH

2011-03-29 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0