Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them

Kan vara ett av de bästa citaten som någonsin sagts och som jag någonsin snappat upp. Det är sant.
Ett annat bra citat som en av mina finaste hjärtevänner sagt de senaste dagarna är "Vi kör ju single pussy, de är den som bestämmer". Sånt gör mig lycklig!- Härliga kommentarer.
Som Ingas här natten till lördag "Jag brukar alltid messa 118 800 när jag har tråkigt, dom ger en så glada svar".
Tänker inte skriva ut offentligt vad hon frågade men ett bra svar fick hon ju iaf.
Och vi fick besök av en flaska whiskey som jag råkade förtära lite av på fel sätt och därav lekte bäddtant.
Spontan härlig kväll för oss, vi stod inte i kö, vi önskade En låt som inte spelades och vi tappade bort mina hemmanycklar.
På ngt vänster kom jag ju hem i alla fall tack vare min älskade Far.
Och nu sitter vi här, slutkörda efter en hel-halvdag eller en halv-heldag med utbildning, godkännande av hjärt-och lungräddningsutbildningen, jobb och träning samt lite läsning av engelska artiklar, glömde jag nämna mensvärk? Ja. Men måndagen är snart över och hur skönt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0