lovely life

Vaknade av mig själv runt 08, jag som nästintill satt beställning i huvudet att jag undermedvetet i drömmarnas värld skulle tänka på Andrea runt 09 då hon skulle ha sin tenta. Men tji gick det för jag va ju redan uppe då!

Efter en hel del velande, och iofs, efter syster Andrea's råd att inte träna gjorde jag tvärtemot i alla fall - Jag är ju lite så, upprorisk av mig. Så körde styrka och kondition för att sedan sola, as billigt för övrigt! Låg och drömde mig bort till en solstol nära havet och en sol som inte ville sluta skina på mig. Härligt!
Följdes upp av en god, innehållsrik och framförallt - Nyttig lunch utan kolhydrater. Känner mig mäktigt stolt och mätt.
Och nu strax blir det promenad till sjukhuset för att gå på föreläsning om mångkulturer inom vården och sedan jobba kvällspass.
Ibland känns livet tillräckligt. Just nu sitter jag här och funderar på vart de nya tatueringarna skall sitta och lite mer exakt hur de skall se ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0