fjärde gången gillt .. ?


Har skrivit minst tre inlägg här de senaste dagarna för att sedan radera dem, antar att jag har problem med att sätta ord på saker och ting, eller helt enkelt sätta rätt ord på rätt saker och ting.

Min pappa är min hjälte och mina vänner är de bästa, gamla broar är svåra att bränna. Och vissa saker kan se ut som en sak, kännas som en annan och vara en tredje väldigt mkt större grej än vad det kanske egentligen verkade som i början. Det handlar väl egentligen om att kunna sätta sig in i en annans situation, att försöka förstå.

Och för min egen del, jag måste försöka förstå att jag är min egen, ingens ägodel. Måste försöka börja älska mig själv mer.  I love me more - Ni vet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0