blommig verklighet

Nu, såsom precis just i detta nu är jag så otroligt nöjd med min verklighet. Jag är kär i mitt hem. Visst, det finns en hel del saker som jag vill och skall fixa, en bokhylla skall inköpas, likaså olika burkar i olika storleker och stilar för att ge mitt kök lite mer glans, men annars...Det känns verkligen mitt. Och det är toppen.
Ska även passa på att göra lite reklam för blommiga rutans blogg. Där lägger de upp allt de senaste de får in, men tipsar även om olika maträtter och visar på olika typer av inredning - me like!
Det enda som stör mig i princip just nu är den här infektionen i min kropp som jag inte riktigt lyckas bli av med, och det säger sig ju självt suga lite då jag verkligen vill träna så man kan vara slimmad i sommar när man ligger på en strand långt långt härifrån... (eller pool)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0