aug.2010



"För denna gång har jag verkligen fått hjärna och hjärta att arbeta tillsammans - och hur underligt och annorlunda är inte det?"



Ett utdrag ur min dagbok. Det funkade sådär. Hjärna och hjärta arbetar inte tillsammans, utan mot varandra.
Därför något som man vet är rätt kan kännas så dåligt. Eller något som är fel kan kännas så bra.

Konstigt det där. Jag mår skit. Om man kunde plocka ut hjärtat ur kroppen och trycka en spik igenom det och få det att gå i miljontals bitar som sprätter åt alla håll så är det exakt det som hänt med mitt nu..typ. Kan inte andas.


Det komiska med det här tillståndet? Jag är HRL-instruktör och lär alltså andra hur man får ett hjärta att slå och hur man återupplivar någon annan. Men jag kan inte rädda mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0