19:52


Ni vet hur man kan känna att man funnit sin själsfrände, fast i vännaväg? Elin är min själavän. Vi kan komma på en så rolig sak som att ha korvfest en tisdag och känna att det faktiskt är okej, fastän att det är tisdag. Egentligen handlar det väl inte om att vi har korvfest utan att jag känner att jag är bekväm med personen jag kör korvfesten med. Att man kan slicka i sig senap och att den andra inte dömmer en. Jag älskar denna kvinna för att hon är som hon är: att hon får mig att må bra, att hon har en vilja stark som in i åt helvete- som dessutom smittar av sig, att hon kämpar, att hon gör det hon gör utan att tänka (för faktiskt kan det vara bra ibland, hjärnan behöver inte vara ditkopplad), att hon dessutom är minst lika snygg på utsidan som insidan är för mig något många inte har eller kan vara. Hon blir lika äkta som hon ser ut. Skulle jag tända på samma kön skulle hon vara kvinnan i mitt liv. Med detta vet jag egentligen inte vad jag vill ha sagt, för vissa ord behövs inte sägas. Skulle kunna fylla rad ut och rad in med hur mycket jag känner men med detta skrivet så vet ni. Kanske inte ens nu vet ni, men huvudsaken är att vi vet. Det vi vet. Att kärlek även kan vara mellan två vänner. Tack. För alltid Din A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0