så jävla enkelt

Igår kväll låg vi, i en liten hög i Elin's säng, i hennes lägenhet och kastade svordommar åt idioter som inte förtjänar bättre, diskuterade diverse paragrafer i lagar och peppade henne - Jag borde kanske vidareutbilda mig till advokat? Elin's personliga advokat, precis som pappa alltid är min <3
Sen traskade jag hem i natten och slogs av att det faktiskt har blivit sommar igen, utan ångest, utan åldersnojja, bara ett konstaterande - Sommarn har kommit igen och ett jävla enkelt tillfredställt lugn infann sig.
Och likaså nu finns det kvar, jag har hunnit tvätta i princip allt - förutom mina sängkläder men de får vi ta ann nästa gång. Det luktar inte längre så mkt smuts hos mig utan tvättmedel.
Och nu blir det lite lunch för att sedan traska iväg till jobbet på möte och sen såklart för jobb.
Har inte riktigt så mkt till fritid dessa sista två veckor innan semestern kommer, bara det - Semester, betald semester. Hur underbart klingar inte det?
Väldigt...
Och på lördag är det kärlekens dag då Sara blir Fru Kvarnström, ååh va kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0