Maybe I'm in the gap between the two trapezes, but my heart is beating and pulses start cathedrals in my heart



Magsår - någon?
Jag jobbar rätt bra på det.
Sjukt irriterad, sjukt stressad. Sjukt mkt tryck i mina öron - kommer jag aldrig kunna flyga igen?
Påminner mig själv, måste fixa nytt pass.




Igår firades systers student med buller och bang. Sjukt varmt, sjukt lyckat, sjukt god mat, sjukt trevlig kväll och fina presenter. Mitt lilla "hoppa in mitt i talet -tal" var väl bäst?
Elin: "Jag är glad för att du är färdig pluggad för då slipper jag läsa dina böcker åt dig när du inte orkar"
Andrea
: "Du läste ju inte ut den där boken! Du googlade ju den!"

Mycket skratt och glatt humör. Det är så det ska vara. Och det är så det blir när man är omringad av underbara människor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0