det blir bättre när vi är tillsammans.


Jag är en dålig bloggare. Nuförtiden har jag liksom..inget intresse, ingen riktig tid eller ork.
Ingen inlevelse.
Jag var på bröllop i lördags och såg vår Sara blir Sara Kvarnström, det var en av de finaste och roligaste, lyckligaste dagarna i mitt liv och en hel del uppenbarade sig för mig.

Kanske även sådant som man inte önskade sig skulle komma tillbaka bakom pannbenet.
Hursom. Sista dagarna på jobbet, sen är det Sommarlov - Semester kallas det tydligen när man är vuxen och inte pluggar (jag har fyra veckors ledighet!!!). Jag kan inte vänta.

Semestern börjar med ett midsommarfirande som jag tror kommer bli kanske ett av de bästa genom åren. Sedan följs det av sol och tid med Mami (självklart även resterande delen av familjen) och vänner.


Och så avslutar jag med att citera analyskvinnan som kan vara snäppet värre än jag- Carrie Bradshaw

"When it comes to life and love, why do we believe our worst reviews?”

Jag börjar lyssna på de bättre.
Och imorrn efter jobbet blir det lite shopping med min pingla till mor, tror minsann jag ska bjuda henne på lite försenad lunch!
God natt världen


Kommentarer
Postat av: Andrea

Man kan inte annat än att älska klanen Odell!

2011-07-02 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0