jag har varit i alla städer

För tillfället, sjukt nöjd samtidigt som en känsla av otillfredställdhet infinner sig, och på vilken nivå eller vad exakt det gäller tänker jag inte gå djupare inpå, eller?
Uttråkad är väl kanske ordet, och vi vet alla vad som händer när fröken odell känner sig uttråkad.. Crazy stuff.
En annan känsla man kan sätta ord på är väl åsidosatt, men de är bara hålla ut. Ibland tar liksom orden slut och man kan inte säga mer än det man redan sagt.

Idag har jag spenderat dagen med att åka runt lite överallt, framförallt moraberg, shoppade loss lite på Rusta, man kan ju bli galen där alltså, petade in ett finger i en riktig solros och fick typ koda på hela handen? Fräscht.
Sen blev det middag hos Andrea's mami och disneyfilmer.
Varför finns inte sån kärlek på riktigt? Ni vet, sån där skärande intensiv passionerad kärlek, och om det finns - När kommer den och förgyller mig?
Aah disney alltså, får en att må sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0