6.e



Nu var det gjort. Nu har jag jag äntligen beställt. Och inte nog med det, idag har jag även hunnit med att träna som ett litet as och sedan sola, för att leta presenter till fredag med fru kvarnström.
Och nus itter jag hemma hos mor och far efter en god middag och ngr glas vitt. Ska strax titta på sommar mord, som att jag behöver se mer sådant liksom?

Egentligen inte.
Vad som står för ordet vänskap?
Någon som märker av hur du mår, vad som hänt och vad du vill, utan att ens behöva fråga.
Världen är fanimej inte full av dem, men jag har lyckats få de bästa.




Imorrn blir det ihopskruvning av ikeamöbler, lite vn, ännu mer semester och sol,även en springtur!
Hur har ni det i sommarens hetta? (regn?)

Kommentarer
Postat av: a

me malo te.

2011-07-07 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0