the new me



Har tagit mig hem till trosa för dagen, natten, stunden. Hem. Trodde nog aldrig att jag skulle kalla trosa hem, men det handlar ju faktiskt inte om vart man bor, utan vilka man bor med. Och för mig är min familj hem, så idag har varit en mysig dag och kanske precis vad jag behövde.

Imorrn börjar jag jobba på södertälje sjukhus, konstigt nog har jag faktiskt inte lyckats bli nervös än....kanske för att jag själv förstår att jag omöjligt kan kunna allt som ny och att det faktiskt är introduktion. Men kul känns det såklart i alla fall.

För övrigt är jag grymt lycklig, har haft en så underbar helg med så mycket fina personer och otroligt fina presenter. Tack min underbara familj och mina underbara hjärtevänner. Mitt hjärta är nöjt, tillfredställt och mår otroligt bra. Och det är väl det som är det väsentliga? Att ha ett fungerande hjärta för att kunna andas och leva?

Plötsligt faller det mesta på sin rätta plats, det enda jag behöver just nu...en riktig plats för en riktig person.
För någon som värmer mig om och om och om och om igen.




Och det gör du med Andrea, min egen lilla inspirationskälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0