sunday sunday



Måste ta bort tvätten från tvättställningen - försöker tvinga mig själv. Snart går det..

För övrigt, inte arg, inte ledsen, bara irriterad. Om jag tar tag i känslan, orkar typ inte det, är så otroligt irriterad, egentligen.
Dels för att jag alltid blir sedd på ett sett för att du endast ger ut en del av allt, sånt stör mig.
Otroligt.
Är det svårt att inte få folk att tycka illa om en? Alltså, man kan försöka.

Eller så är det så att jag inte är viktig, vilket suger. Ja, så är det nog. Lite halvtrist att känna sig så...
otillräcklig, näe....Snarare sagt ouppskattad. Och i slutändan är det ändå alltid jag som ska stå där och på något sätt försvara mina handlingar. Kanske är jag bara trött? Trött och gammal..och ouppskattad.

Kommentarer
Postat av: Andrea

DU ÄR SÅ JÄVLA UPPSKATTAD!

2011-01-24 @ 10:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0