Dear John



Idag har det varit underbart väder, härligt sällskap och massa sushi. Gårdagen va galen i kaos anda med twister och charader, vi tog CPR till en ny nivå! imorgon blir det träning och slit efter helgen.

Jag skulle vilja skriva ett brev till dig, ett sånt där brev som gör att du känner dig som den mest utvalde personen på denna planet. Ett brev. Adressat till bara dig, som skrivs bara för dig. Där du får reda på alla trista grejer om vardagen, om hur jag gillar att borsta tänderna minst 3 gånger om dagen, om att jag alltid funderar och velar över vad jag ska sova i, varför jag alltid ligger och sover på mage, om mina innersta tankar, mina rädslor och mina drömmar. Ett brev bara till dig, för du är den jag vill dela allt det där med. Det bra och det dåliga.

Jag vill skriva ett brev men jag vet inte vart jag skall adressera det. Jag vill känna det där som är det underbaraste man kan känna och samtidigt det mest obehagliga för du lämnar ut allt du har till en annan.

För att kunna få det måste man våga. Och jag är så jävla rädd för att jag blivit världens fegaste människa.
Men jag måste försöka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0