If you're breathing like Im breathing-whats up?

Fastnar framför criminal minds varje gång, så jävla spännande. Mådde pyton idag och flexade hem tidigare, efter lite sömn, Alvedon och lite försök till att vända magen till ngt positivt mådde jag lite bättre.
Fortfarande vet jag inte riktigt vad det är med mig och min mage men det löser sig nog-lite mindre stress helt enkelt.

Min mamma har försökt lära mig att man ska ta hand om sin kropp och jag börjar nog sakta men säkert ta in det.

Dags att boka biljetter till män som hatar kvinnor-den amerikanska versionen kanske... God jävla natt.(jag vill inte vända ut och in på mig själv idag som ni kanske märker?).


Kommentarer
Postat av: Trine

Jag har inte ens sett den svenska versionen. Våga vägra män som hatar kvinnor. I dubbel bemärkelse!

2011-12-17 @ 01:03:42
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0