your secret garden

har suttit här en stund och försökt göra lite förändringar på den här gamla bloggen, men jag är ju som sagt född oteknisk och lite halv trög när det gäller HTLM koder och allt vad det är, får be min kära själsfrände Inga för hon är ju ngt av en expert om jag minns rätt.
Förutom otekniskt lagd är jag även totalt disträ. Mina föräldrar kom förbi idag och skulle lämna tillbaka en stege och lite annat de lånat. En låda i mitt kök ramlade av här för ngr veckor sedan och jag har ringt och felrapporterat detta, har dock inte fått ngt svar så har glömt bort det. Nu när mamma gick in i köket frågade hon om jag hade spikat tillbaka lådan för den såg ju helt perfekt ut. När har det där hänt liksom? Jag har inte märkt ett skit - men då funkade det iaf. Något lite obehagligt, att ngn har varit här och gjort det när jag ej varit närvarandee, folk fattar inte varför jag har en låskedja, näe men nu vet ni! Okända män i med nycklar till min lägenhet? Nej tack.

dags att ta bort nagellacket, äta lite prosciutto skinka och titta på taken, sen väntar sängen och jobb imorrn. livet rullar på obehagligt och samtidigt härligt fort. Ibland hinner jag inte med, men det kanske är det som är livet? Bara sätta sig bekvämt och njuta av färden?
Ja, vuxen har jag väl påbörjat att bli iallafall, någorlunda.
är det för att det är vår eller för att jag börjar känna mig lite mer hel, i skinnet?
Vem vet, bra är det i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0