Overklighet



Att ett samtal kan förändra hela ens livsvärld. Ett samtal.
Från att vara glad och ha problem med vart och med vem helgen skall spenderas till att känna att allt faller i bitar.

Jag kan inte leva utan dig, jag vet inte hur man gör eller hur det ens skulle gå till?
Du måste finnas du måste. Jag älskar dig så.

När någon som betyder allra allra mest, de som du vuxit upp med drabbas av ngt spelar ingenting annat längre någon roll. Jag måste försöka vara stark men då jag inte riktigt vet hur det skall gå till eller hur jag skall kunna försätta leva mitt liv som om ingenting har ändrats tog jag ledigt imorgon, behöver klura ut och komma ur chock.

Min pappa är min hjälte, men när t.o.m hjälten gråter då måste vi andra bygga upp oss för nu behövs allt som finns. "Du måste gå till jobbet för livet fortsätter".

Ja livet fortsätter alltid, ngt som jag är alldeles för välkänd med, men livet behöver inte fortsätta just precis idag eller imorgon som vanligt, för absolut ingenting är som vanligt.
Jag skall ge allt, all min kraft för du måste vara här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0