nya områden upptäckta

Gårdagen va härlig! Utbildning under dagen för att sedan ha lite afterwork på Barolo, drog mig hemåt till föräldrarna och avnjöt en god middag i gott sällskap (ngt stark då kanske), sen kom Inga och vi drog fröbi flamingo en sväng..även stanleys (vad vi gjorde där kan man fråga sig) och femfemnoll, efter det sista besöket och mina sista kronor gick till garderob för en kvart drog jag mig hemåt, tittade på Greys och slumrade in runt 01. Skön torsdag!
Och nu blir det kvällspass och morgonpass under morgondagen. Så nu håller vi tummarna för att det blir lugnt och jag överlever kvällen, fredagkvällar har ju en förmåga att vara lite kaosiga ibland.
Så på återseende! Jag ska tjäna pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0