it's bad enough we get along so well

Dåså!
Då var det dags att slänga på sig brillorna och gå till jobbet för att köra kvällspass. Och dagen till ära skiner solen som aldrig förr och jag hoppas verkligen att det håller i sig då jag är ledig i helgen och verkligen bör passa på att få i mig lite sol :)
Inte nog med det blir det kalas ikväll då min syster fyllde 19 år igår och det om ngt måste väl firas? Kan man komma undan med arbetskläderna? Näe..har försökt packa ner en drös med grejer så jag kan fräscha till mig på sjukhuset.
Så Grattis igen Frida!
Vi ses ikväll, nu ska jag iväg och rädda lite liv och hoppas på att jag kan rädda mitt eget senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0