it started out as a feeling which then grew into a hope

Om du vill få en kvinna att må riktigt riktigt bra, bjud henne på en underklädesshopping - då jävlar.
Ja, om jag pratar för mig i alla fall. Så sjukt skön känsla idag, riktig Egoboost när jag stod och provade underkläder och hittade både snygga och sköna som satt sjukt bra. Lycka helt enkelt (lite jobbigt för min plånbok men ääsch).
Sen gick jag vidare på en föreläsning om sorg genom jobbet, från materialistisk lycka till sorg. Inte för att vara den men kändes som jag visste så mkt av det som de pratade om. De andra satt och grät men jag har liksom inga tårar för tillfället, jag vet var de pratar om och jag har gått igenom det där.
Från det ena till det andra, träning och lite fina blommor till mitt hem. Och nu sitter jag här efter massa Skilda Världar nostalgi och funderar på hur det kunde vara så bra? Och den stora frågan - skall jag gå och lägga mig...Återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0