I was made for you, you were made for me

Jag har haft en riktigt skön helg, ja skön är väl ordet.
Och likaså dagen idag. Körde min första hjärt-och lugnräddningsutbildning idag och det kändes riktigt bra, det rundades sedan av med lite grillning och dylikt med Elin. Hur skönt som helst, att vi var sådana skogsmullar kunde man väl aldrig tro?
Hur som, vi dansade hem förbi broöppningar och idioter och sjöng "I'm singing in the rain" - ibland är livet för jävla underbart och då finns det inte mkt mer att göra än att sätta sig tillbaka och bara njuta.
Det enda som är på negativa sidan idag är väl mensvärken men den går ju över fortare än man kunde ana!
Så ja och de kommande dagarna är lediga - jag har beställt sol. Är Gud på min sida måntro?
Det tror jag, för han gillar nog fanimej mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0