destiny finds my way home

Det här med karma alltså.
Som Elin uttalade sig häromdagen.
"Du får egentligen göra vad som helst för du har haft så mkt skit, du är värd allt. Karman har ju redan vart hos dig!"
Jag sov som en prinsessa inatt och vaknade med ett leende på läpparna, det enda som stör mig är mitt halsont och min näsa som fått för sig att vara lite förskyld - det går ju inte ihop med min måste-bli-fit-till-sommaren-planer, detta stör mig än mer när jag fått båda mina bikinis som jag beställt och verkligen känt att jag vet exakt vad som skall förbättras och ändras på - No hurry!
Näe...så nu blir det en tur till jobbet för att lägga in schema och rätta ngr skrivningar, sen blir det avskedsfika och sen ska jag ta itu med min kropp.
En lång löprunda blir det och lite solning kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0