boys boys boys

Vi har de gamla, de nya, de fullkomliga, de som aldrig går ur tiden och de som vi alltid har ett frågetecken både framför och bakom. Ja i princip alla dessa typer träffade man på igår. Vi dansade, vi drack, vi skrattade och vi lekte igår. Idag är jag trött, trött trött trött, ska strax iväg till jobbet och köra kvällspass, måste få in lite pengar så vi kan överleva ett tag till.
Jag hatar att bli pekad på, och jag avskyr att känna att jag tillhör någon, att jag är någons ägodel. Sen att bli glodd på i ungefär 3 timmar är väl mer slöseri mer er tid och inte min.
Tänkte säga vad håller vi på med, men istället säger jag - vad håller jag på med?
Just nu? de nada, ska jobba och sen gå hemoch sova hela jävla natten, de är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0