Bajs leken

Hade en riktigt mysig påskafton igår. Först var det jobb, hem för att duscha och göra sig fräsch och sedan hem till föräldrarna. Där dracks det och åts en massa. Tillslut var både jag och Elin så mätta att det inte gick ner ngt mer. Då gick vi ut med Frida och Jhon och hade en rolig kväll. Jävligt speciella människro det finns i den här stan - förstår att man vill flytta ibland.
Men kul var det och jag skrattade så mkt att jag grät igår - Madicken på bajsbacken. Hur roligt hade vi inte?
nu följs dagen av ett kvällspass på jobbet sen ska jag och min firre hitta på ngt bus - vad är ännu osäkert då den ena (jag) är pank uti bara helvete och den andra (elin) har spärrat sitt kort som hon hade i bh.n. Men gratis är också kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0