åtstramning?

Jag är helt sjukt slut.
Efter en helg med jobb, festande och lite sömn är jag så slut nu ikväll efter min träning dagen till ära. Men ack vilken toppform jag känner mig i!
Och just precis nu känner jag för att använda ett par klänypor och strama upp mina ögon så dom inte faller ihop, men jag avstår och kvällen till ära (inte nog med att de festade till svenska gamla hits natten till lördag när en annan började jobba 07) så har mina grannar högljutt sex igen, fast de unnar jag dom, va ju jävligt länge sedan man hörde ngt så de där behöver dom nog!
Själv ska jag ta mig en kopp té och kolla lite skilda världar innan jag träffar den rätta för natten - min säng.
och eftersom jag är ledig imorrn blir det sovmorgon - Halleluljha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0