Valvaka


Det enda jag någonsin lyckas välja skulle väl vara vilket parti man skall rösta på. Inga problem, klockrent! Och jag har gjort mitt. Att jag är blå är väl inget snack om saken?

Denna vecka har bestått av jobb 7 dagar av 7 möjliga. När klockan ringde imorse vid 6 visste jag inte vart jag skulle - södertälje, nyköping eller trosa?
"Vart fan jobbar jag idag?!"

Att jag är ledig först på fredag betyder ju att jag kommer tog decka. Så jag kan ge en offentlig ursäkt till alla igår som jag va dryg och kort emot, handlade egentligen inte om ointresse utan bara trötthet. Så fort jag är utvilad blir jag mig själv igen - Dvs. efter en hel del koppar kaffe!
Nu ska jag äta middag och sen gå och lägga mig tidigt.


Om du vore mer som mig skulle jag gå ner på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0