shoppoholic eller träningsnarkoman?



Jag känner mig så grymt stressad just nu, konstant, hela tiden, natt som dag. Det känns som jag varje dag glömmer bort en hel drös med viktiga saker som Skall eller Bör göras inom en snar framtid. Försöker desperat gå igenom mitt liv med små punkter. Vad är det jag missar?

* Ett frisörbesök är fixat
* Stövlarna har blivit räddade, putsade och som nya.
* Mitt årliga smink är införskaffat (och en del borttappat på krogen - yeey)
* Böcker till kursen - check
* Student info om mig själv - check
* Kåravgiften skiter jag i.
* Bilen - check
* Andrea's födelsedagspresent - check
* Lägenhet - på G.
* Jobbansökning?
* Utlandstjänst?
* Resa?
* Bankmöte?
* Husgerråd inhandling?
* VAD HÄNDER EFTER JUL?

Jaa, kan det må hända vara det där återkommande som ligger framför och bubblar.
Jag har alltför många järn i elden just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0