känslomässig slampa



Ni vet när det känns som man ger för mkt av sig själv, vänder ut och in på en? Horar sina känslor helt enkelt, fan va jag har känt mig så de senaste timmarna - Fast jag är ju hellre än känslomässig slampa än en vanlig.

Gårdagen - ah va fan kan man säga om gårdagen?
Magisk jävla kväll och natt. Började hemma hos matilda med henne, john och gabriel. Gemytligt som få. Sen bar det av till femfemnoll där kvällen spenderades med ovannämnda och andrea med söta vänner och en massa trevliga människor. Helt plötsligt var jag ensam med alla killar? Hur lyckas jag alltid? Andrea räddade mig.

Efter den ena kärleksförklaringen och de andra komplimangerna och smyg så somnade jag in gott imorse runt 06.
Vaknar av mig själv runt 10 och känner att jag inte kan spendera bort dagen på en soffa. Tog bussen hem runt 12 och sen har det varit plugg, och greys. Kanske egentligen i den andra ordningen Grey's och plugg. Sitter faktiskt just nu och skriver ned skillnaden på de olika typerna av pliktetik - härlig tjej va?

Näe fy fan vilka underbara människor det finns, den ena mer än den andra.

"Skulle du vilja ligga med mig?"
"Men du har ju flickvän? Är inte du förlovad?"
"Joo joo, men rent hypotetiskt om du skulle bortse från det - skulle du inte vilja ligga med mig? Jag är väl rätt het?"
"Snarare sagt rätt full".

imorrn börjar en ny vecka full av erfarenheter och roligheter! Och hur den avslutas kan jag bara ana att det kommer bli galet!

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Inga

gemytligt! går du och säger sånna fina ord utan mig nu!?

2010-10-06 @ 23:46:04
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0