jag har inget lokalsinne



Detta kom jag fram till någon gång under natten. Eller ja, jag hade ju mina aningar långt innan men de blev bevisade om vi säger så. Befann mig alltså på någon form av efterfest hos Tim och Angelika. En hel del roligheter och jävligt starka groggar - Tack pk! Och sen blev det en jävligt lång promenad hem imorse? Tror jag damp ner i soffan runt 05.40. En riktig kväll alltså!

"Vart bodde du Elin?"
"Brunnsäng"
"Men nej Elin, du bodde ju i grusåsen. Ser du, hon vet inte ens vart hon har bott? finns nog ingen som har sämre koll"
"Jätte kul verkligen."

Och för att inte nämna innan, heerejösses. Vi shotade, vi dansade, vi gömde sprit i buskarna och vi hade ont i magen (hehe).  Femfemnoll känns dimmigt så här i efterhand men flamingo rätt klart! En riktig rolig kväll med as fina tjejer <3


Och nu ligger jag här i sängen med emilia på ena sidan och snuffsan (min katt) på andra, både snarkar och sover djupt. Ändå var jag den som hade längst dag igår? Hallåå, varför är jag inte trött? Börjar verkligen fundera på vad de va för skit i de där groggarna.

Imorrn blir det skola hela dagen och sen börjar mitt liv igen!


p.s. jag håller på att researcha lite om mig själv och gårdagen gav mig rätt mycket fakta och blickar d.s


Kommentarer
Postat av: emmi

riktigt kul att kvällen var spontan,

-elin ska vi inte åka till trosa direkt?

-nä absolut inte, vi drar på efterfest i Ronna!

-i Ronna?

men det slutade ju bra iaf, nästan RONNA!!

2010-09-12 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0