I get it, you're not giving up on me, you're forcing me to give up on you



Ännu en vecka har lyckats blivit till helg. Med en jävla massa träning och skola. Idag var min enda sovmorron då jag är en så otroligt effektiv människa (nuförtiden) och ska upp och skriva imorrn runt 9. Enda sovmorronen på hela veckan - tror ni inte att man vaknar runt 8 då? Sopa sa jag till mig själv, sen vände jag mig om och försökte mod alla odds att somna om. Har inte fungerat än så....

Dagen följs av absolut ingenting nödvändigt förutom en trip till solen och en springtur, kanske även utrotande av mina damråttor. Sen blir det tjejkväll med godis, fan va jag behöver det, känner hur kroppen skriker av onödigheter.


Det slog mig häromdagen, det är lätt att skylla ifrån sig och att se allt från den ena sidan av boxen, inte den andra. Men fan va jag är svår ibland. Jag måste lära mig nöjet med att vara Nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0