dermoid cysta



Slå upp det ordet du så kan du lära dig ngt nyttigt!

Jag lär mig så jävla mycket! Ja nu svor jag men en svordom är faktiskt på sin plats för på de här dagarna har jag sett så mkt olika grejer och undersökningar att jag känner mig som en bok snart. Ja en bok på två ben. Och att jag har kul och trivs som fisken i vattnet bland alla kroppsliga problem det är väl o ena sidan lite stört men o andra sidan jävligt bra då jag kommit rätt? I alla fall på en väg i livet.

Is someone getting the best, the best, the best, the best of you...

Mina mardrömmar jagar mig dock fortfarande, låg och vred mig inatt med klumpen i magen. Jag försöker på något omedvetet sätt springa allt vad jag har, men jag kommer liksom ingenstans, finns ingenstans jag kan vända utan att du är där. Varför är livet svårt ibland och varför verkar det (livet alltså) ha fått för sig att jävlas med en?

Jag önskar att saker vore glasklara och att allt vore svart och vitt, men de är de inte.
Eller så kanske det är precis så det är?
Antingen eller?



Imorrn ska jag spendera dagen med en läkare, plugga och dricka vin med en miljövetare och en journalist (journalisten är en lurig en och miljövetaren har inga koncentrationssvårigheter). Det blir en dag att se framemot!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0