Tentabubbla




just nu befinner jag mig i en seriöst allvarlig tenta koma. Det parallellt med praktik. Ni kan ju förstå hur man känner sig och hur man ser ut? Jag känner mig utmattad och drömmer t.o.m om olika typer av etiska problem och enligt vilken etik jag skulle handla och varför - JÖSSES.

Och sen att man blivit smittad av nån hosta som vägrar ge med sig gör ju att jag hakar upp mig så fort jag ska försöka prata. Men o andra sidan har jag ju aldrig vart dålig på att snacka så kanske bra att vila rösten lite?




Kommentarer
Postat av: hemlig hemligare hemligast

Jag älskar dig Elin men ibland har du fan svårt att hålla käften :P

2010-10-04 @ 20:54:24
Postat av: Inga

kallas inga och elin mun diarre syndrom! :P duu jag har totalt b´glömt att smsa dig! inga dålig! pussssss (skriv tillbaka på min sidus)

2010-10-06 @ 23:43:41
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0