nu är lagom



Vad tror ni händer efter en lugn kväll hemma?
Sitter och tittar va de går för pass på wc idag, och tänker "ja men nu känner jag mig ju rätt så frisk, så dans eller spinning imorrn blir perfekt".

Vaknar imorse vid 08 av stora andningsproblem, får springa upp i andnöd och ta massa nässpray vilket leder till att jag får en nysattack efter den andra och senare - inte kan somna om!
Grattis, lediga dagen med sovmorron på en del mornar och träningsdag.
 Nu sitter jag här med huvudvärk och täppt näsa och känner mig som hela världens lilla ovän (Bert).
Men heey - får väl göra som mami säger

"Ta hand om dig själv Elin!!! Du måste äta mer och äta bättre"
Och jag som tyckte jag var hälsoguden själv? Fast det kanske är en svag gräns mellan nyttig och ohälsosam iaf när man har ett lågt Hb och en ständig förskylning.
Nu jävlar ska jag äta en steeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0